Tuesday, March 8, 2011

Budak comel

Suka sangat tengak budak2 kecik. especially yang comel2..hehe..pilih kasih kah aku?hari tu masa kat airport jumpa budak pempuan. anak orang puteh..comel sangat..macam anak patung..ni gamba dia;

 gamba dari sisi.tak jelas sangat..tapi confirm cute

dua kali cuba nak snap gamba dia tapi tak dapat sebab tak duduk diam. pula tu pakai kamera nfon je.. nak back smula punyala lama menunggu.. budak tu tengah bgtau ayah dia, "she do it again". semangat report aku nak amik pic dia.hahhaa :D

suka je tengok. pastu masa dia posing kamera pulak hang. last2 tak jadi amik..budak2 ni kecik2 dah pandai posing..dah boleh jadi model. ni gambar aku jumpa kat dalam internet







harap nanti aku pun dapat anak comel macam ni :)

2 comments:

Nadhyra Sidek said...

amin .. confirm comey nyer .. mommy dia comey cam mix per .. mek na, cepak2 kaweng deh .. nnt aku leh jd auntie Nadh hihi ;D

*Nknadya MNA* said...

doakan aku yer puan nadh :)
aku pun doakan ko muah rezeki dpt timang baby cpat2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...